عدلی لا

اس ام اس و جوک طنز

عدلی لا

اس ام اس و جوک طنز

نباید های پس از صرف غذا

نباید های پس از صرف غذا

خواص سلامتی,فواید سلامتی,سلامتی درمانی,خاصیت سلامتی,خواص سلامتی درمانی,خواص سلامتی برای پوست,خواص سلامتی برای مو,خواص سلامتی برای جوانی,خواص سلامتی برای بارداری,خواص خوردن سلامتی,فواید سلامتی خام,فواید سلامتی پخته

نباید های پس از صرف غذا

* سیگار نکشید

به گزارش بی اس ام اس : آزمایش‌ها ثابت کرده‌اند کشیدن یک سیگارپس از صرف غذا از نظر احتمال ابتلاء به سرطان، معادل کشیدن 10 سیگار در مواقع دیگر است.

* بلافاصله میوه نخورید

خوردن میوه بلافاصله بعداز غذا باعث پرشدن معده از هوا می‌گردد،بنابراین توصیه می‌شودکه یا یکساعت قبل از غذا و یا یک تا دو ساعت بعد از غذا میوه مصرف کنید.

* چای ننوشید

برگ‌های چای حاوی مقدار زیادی اسید هستند، این امر باعث می‌شود که پروتئین مواد غذایی مصرف شده، سفت و محکم شده و هضمش دشوار گردد.

* کمربندتان را شل نکنید

شل کردن کمربند پس ازصرف غذا می‌تواند باعث پیچ‌خوردن و مسدود شدن روده گردد.

نباید های پس از صرف غذا

* حمام نکنید

حمام کردن باعث افزایش جریان خون در دست‌ها، پاها و سطح بدن می‌شود و در نتیجه مقدار خون پیرامون معده کاهش خواهد یافت. این امر باعث تضعیف سیستم گوارشی خواهد شد.

* قدم نزنید

حتماً این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که بعد از صرف غذا صد قدم راه بروید تا نود و نه سال زنده بمانید. در واقع این مطلب صحت ندارد. راه رفتن باعث می‌شود که سیستم گوارشی ما قادر به جذب مواد غذایی موجود در غذای مصرف شده نگردد.

* بلافاصله نخوابید

این کار باعث می‌شود که غذای خورده شده به خوبی هضم نگردد. در نتیجه می‌تواند به ورم معده و عفونت در روده منجر گردد.

منبع:drzohrabi.ir

نباید های پس از صرف غذا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.