عدلی لا

اس ام اس و جوک طنز

عدلی لا

اس ام اس و جوک طنز

فندوق وخواص آن

فندوق وخواص آن

خواص روغن فندق،خواص فندوق تازه،خواص فندوق خام،خواص فندوق در دوران بارداری،خواص فندوق سبز

بدنیست بدانید که فندق میوه ای با طبع گرم و خشک که بیشتر در نواحی کوهستانی ایران یافت و تولید  می گردد.در واقع از فواید بسیار بااهمیت آن میتوان به تقویت قوای جنسی اشاره نمود و همچنین خوردن فندق در بین غذا برای معده و روده بسیار مقوی می باشد پس بین غذا میل کنید. لازم به ذکر است که برای سرفه‌های مزمن 30 گرم مغز فندق همراه عسل ساعت 10 صبح میل گردد این موجب می‌شود که اخلاط سینه و ریه بیرون می آید. جالب است بدانید که ضماد سوخته فندق با پی بز برای جلوگیری از ریزش مو مفیدو موثر است.

فندوق،خواص فندوق

بد نیست که بدانید که برای زخم‌های واریس 50 گرم پوست درخت فندق و 1000 گرم آب (آبی که مخلوط با سرکه است) را جوشانده زخم‌ها را بشوییدتا بهبود یابد.لازم به ذکر است که برای تنظیم قاعدگی 20 گرم پوست فندق را در 1000 گرم آب جوشانده در فواصل قاعدگی روزی یک فنجان میل نمایید.قابل ذکر است که فندق خاصیت پایین آورنده ای فشار خون دارد. جالب است بدانید که کسانی را که مار زده است کشمش با فندق میل کنند.

فندوق،خواص فندوق

بهتر است بدانید که کسانی که ضعف عمومی دارند روزانه 10 عدد فندق میل کنند. در واقع  کسانی که می‌خواهند لاغر شوند 10 گرم گل فندق در 300 سی سی آب دم کرده بعد از هر غذا یک استکان بخورند. جالب است بدانید که کسانی که بیماری MSدارند در غذای روزانه خود فندق را بگنجانند.روزانه20عدد،اطفال10عددهمراه‎یک‎ قاشق‎ عسل میل‎ نمایند. البته کسانی می‌خواهند روده‌های آنها تقویت نمایند در هنگام گرسنگی 10 عدد فندق میل کنند.

فندوق،خواص فندوق

بهتر است بدانید که جهت رفع چین و چروک صورت از روغن فندق یک قاشق چای خوری و روغن جوانه گندم یک قاشق چای خوری استفاده نمایید. لازم به ذکر است که  فندق تقویت کننده‌ نطفه می‌باشد، 10 صبح و 5 عصر همراه خرما میل گردد. جالب است بدانید که  فندق حاوی منیزیم و پتاسیم می‌باشد و این مواد بزرگترین داروی مقوی قلب و کلیه ها می باشند.در واقع به خاطر وجود آهن در فندق می‌توان گفت که یکی از بهترین عوامل سازنده گلبولهای قرمز است.

فندوق،خواص فندوق

جالب است بدانید که فندق اختلال در رشد مو را رفع می‌کند. قابل توجه است که فندق به خاطر داشتن ویتامین A و C برای تقویت پوست و ناخن و مو و تقویت بینایی بسیار مفید و موثراست. بد نیست بدانید که برای درمان سیاتیک برگ خشک درخت فندق را سائیده با کمی خاکستر آتش سیگار و نمک مخلوط نموده با روغن منداب مخلوط کرده محلول را به محل درد بمالیدتا بهبودی حاصل شود. جالب است بدانید که  فندق باعث تنگ کردن عروق زیر پوست و باعث کشیدگی پوست و تغذیه و درمان آن می‌شود.

فندوق وخواص آن

مطالب مرتبط:

بادام هندی

بادام زمینی

مویز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.