عدلی لا

اس ام اس و جوک طنز

عدلی لا

اس ام اس و جوک طنز

خواص جوانه گندم

خواص جوانه گندم

خواص جوانه گندم برای چاقی صورت , خواص جوانه گندم برای پوست , خواص جوانه گندم در بدنسازی , خواص جوانه گندم برای کودکان 

جوانه گندم سرشار از ویتامین های E و C است. از همین‌ رو یک ضد‌ لک قوی به شمار می‌ رود و مصرف آن به صورت خوراکی یا ماسک، از ایجاد لکه‌ های ناشی از آفتابجلوگیری می‌ کند. امروزه از جوانه گندم و عصاره آن در تهیه انواع کرم ها و لوسیون های بهداشتیاستفاده می شود زیرا پودر جوانه گندم، خاصیت نرم و مرطوب کنندگی دارد و برای پوست های خشک بسیار مفید است.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص جوانه گندم برای پوست و چاقی صورت در بدنسازی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

خواص جوانه گندم

به اعتقاد برخی از متخصصان پوست و مو ، جوانه گندم در درمان ریزش مو ، رفع شوره سر و انواع جوش صورت و ناراحتی های پوستی موثر است .جوانه گندم بخشی از هسته داخلی گندم است، جوانه ای پرخاصیت و مفید که به طور طبیعی حاوی مواد مغذی مورد نیاز برای ایجاد و رشد گیاه گندم جدید می باشد. جوانه گندم و روغن آن از دیرباز برای زیبایی و سلامت پوست و مو استفاده می شده و دارای خواص دارویی فراوان می باشند. جوانه گندم به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و برای قلب، استخوان ها، معده و روده، دیابت، بارداری و کودکان مفید است.پودر جوانه گندم سرشار از فیبر گیاهی است و مصرف آن به سلامت دستگاه گوارش و رفع یبوست کمک می‌کند. تحقیقات پژوهشگران نیز نشان داده است، مصرف این ماده در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان به خصوص سرطان روده موثر است.

جوانه گندم برای چاقی صورت

جوانه گندم برای چاقی صورت بسیار مفید است و یک روش طبیعی و بدون خطر محسوب می‌شود. جوانه گندم به دلیل داشتن پروتئین و کالری بالا برای افزایش حجم ماهیچه‌ها بسیار مفید است و با آب‌رسانی و افزایش آب میان بافتی به چاقی صورت کمک می‌کند.

خواص جوانه گندم برای سرطان

حتما این مسئله را زیاد شنیده‌اید که یکی از تاثیرات رادیکال‌های آزاد، افزایش خطر رشد سلول‌های سرطانی است. به همین دلیل داشتن آنتی اکسیدان کافی در بدن برای مبارزه با سرطان اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه جوانه گندم یک خوراکی بسیار سالم است و مصرف روزانه آن توصیه می‌شود. به عبارت دیگر فقط با مصرف روزانه جوانه گندم می‌توانید از دریافت آنتی اکسیدان لازم برای مبارزه با سرطان مطمئن شوید.

پیشگیری از یبوست با جوانه گندم

یکی از فواید عملکرد درست دستگاه گوارش، رفع یبوست است. یبوست یک مشکل مزمن نیست اما می‌تواند شما را آزار دهد. به هر حال، اگر به مدت طولانی دچار یبوست باشید، امکان بروز برخی بیماری‌های مزمن مانند سرطان روده بزرگ وجود دارد. بنابراین بهتر است تا حد امکان از آن جلوگیری کرد.

مصرف جوانه گندم در بدنسازی

جوانه گندم یکی از خوراکی‌هایی است که باید در فهرست رژیم غذایی یک ورزشکار قرار بگیرد. دلایل زیادی برای این کار وجود دارد اما به طور خلاصه، جوانه گندم سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و مقدار مناسب کربوهیدرات مورد نیاز یک ورزشکار است. همچنین، فیبر نیز می‌تواند به کنترل وزن کمک کند.اگر ورزش زیادی برای ساخت عضلات انجام دهید اما پروتئین کافی دریافت نکنید، فقط وزن‌تان کاهش می‌یابد اما به عضلاتی که دوست دارید نمی‌رسید. جوانه گندم یک رژیم عالی برای داشتن عضلات قوی‌تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.